wtorek, 28 października 2014

Kurczak na szybko z czerwonym pesto



Mojego zakochania w czerwonym pesto ciąg dalszy:)

Składniki:
- 1-2 ugotowane ziemniaki
- 10-12 pieczarek
- pół fileta z kurczaka + przyprawa do grilla
- dodałam jeszcze mięso z kurczaka, na którym gotowałam bulion
- 3-4 łyżki czerwonego pesto (przepis tutaj)
- 1 łyżeczka masła
- sól i pieprz do smaku
- świeża bazylia do posypania

Pieczarki pokrojone w grube plasterki podsmażyłam na maśle doprawiając je delikatnie solą. Gdy puściły już nieco soku dodałam do nich pokrojonego w kostkę i oprószonego przyprawą kurczaka. Całość dusiłam kilka minut pod przykryciem. Następnie dodałam ugotowanego i pokrojonego w dużą kostkę ziemniaka (podkradłam go z obiadu moich chłopaków:P), mięso z bulionu i czerwone pesto. Całość dokładnie wymieszałam i doprawiłam. Podałam ze świeżą bazylią.
Aromat nieziemski:)




8 komentarzy:

  1. Mniam jaki pyszny obiadek. Mogę się wprosić na porcyjkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaah... bo jak można nie zakochać się w pesto ;) Jeszcze z takimi dodatkami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne danie, które może stanowić też recykling z obiadu z dnia poprzedniego lekko podrasowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i niezwykle zachęcające potrawy! Nie będę tu zaglądać po 18 to pewne;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ojk ojk ojkkk...nie znam, ale są pieczary, zimniory .........jadę:D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Wasze opinie :)