poniedziałek, 15 lutego 2016

Delikatna pasta z makreli z jajkiem i suszonymi pomidorami


A to jedna z naszych ulubionych past kanapkowych:)

Składniki:
- 1 średnia wędzona makrela
- 5 jaj ugotowanych na półtwardo
- 4 suszone pomidory
- pęczek szczypiorku
- 2 garście natki pietruszki
- 1 łyżka majonezu kieleckiego
- sól i pieprz do smaku

Jajka ugotowałam w lekko osolonej wodzie na półtwardo, ostudziłam i obrałam. Makrelę obrałam ze skóry i ości, podzieliłam na drobne kawałki i zmiksowałam w robocie kuchennym, tak na wszelki wypadek gdyby jakaś ość się zawieruszyła. Do makreli dodałam jajka, suszone pomidory i natkę pietruszki, wszystko razem zmiksowałam. Powstałą masę przełożyłam do miski- dodałam majonez, posiekany szczypiorek i doprawiłam solą i pieprzem. Całość wymieszałam i gotowe:)
Musze przyznać, że pasta kanapkowa w tej wersji to jedna z naszych ulubionych, świetnie smakuje z dużą ilością szczypiorku na wierzchu. Smacznego:)


4 komentarze:

Dzięki za Wasze opinie :)