sobota, 1 marca 2014

Bazyliowe masło jajeczne


Dla niektórych będzie to kolejna wersja pasty jajecznej, ja jednak bardzo chciałam znaleźć zamiennik dla tradycyjnego masła, czyli takie "smarowidło", które będzie mi pasowało do każdej kanapki:)
Wyszło rewelacyjne, delikatne i kremowe:)

Składniki:
- 7-8 jajek ugotowanych na twardo
- pęczek świeżej bazylii
- 1 ząbek czosnku
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- 2 łyżki majonezu kieleckiego
- sól i pieprz do smaku

Wszystkie składniki wrzuciłam do robota kuchennego i porządnie zmiksowałam na gładką masę (jajka i czosnek wcześniej pokroiłam). Doprawiłam solą i pieprzem i gotowe:)
Podałam na chrupiącym podpieczonym toście wraz ze świeżym ogórkiem.


5 komentarzy:

  1. Super propozycja. Smakowicie wygląda.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie masło to ja bym spałaszowała w mgnieniu oka! Przepadam za jajecznymi mazidłami, do tego chlebek, pomidor, ogórek...
    Pysznie to przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę jak dziecko ,,ja chcę ! ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tak masła... idealne są na gorące grzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, nie przepadam za bazylią, ale te masełko bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Wasze opinie :)