niedziela, 2 marca 2014

Szaszłyki z łososiem i warzywami


Jakaś rybna odmiana na weekendowy obiad, zamiast rosołu i schabowych:)

Składniki:
- ok. 400 g fileta z łososia
- kawałek cukinii
- pomidorki koktajlowe
- pieczarki
- czerwona cebula

Marynata do łososia: 1 łyżka musztardy, 1 łyżka oliwy z oliwek, 2 łyżki sosu worcester, sok z połowy cytryny, skórka otarta z całej cytryny, sól

Marynata do warzyw: oliwa z oliwek, suszone oregano, czosnek granulowany, sól i pieprz

Łososia pokroiłam w większą kostkę, zamarynowałam i wstawiłam do lodówki na jakieś 30 minut. Warzywa umyłam, pokroiłam, zamarynowałam i również wstawiłam do lodówki. Patyczki do szaszłyków przez ten czas moczyły się w wodzie.
Piekarnik nagrzałam do 200 stopni. Warzywa wraz z rybą nakłułam na patyczki i ułożyłam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam 7 minut z jednej strony i 5 minut z drugiej.


6 komentarzy:

  1. Absolutnie idealne ,zdrowe ,tym razem ja poproszę podwójną porcję!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę takie kolorowe szaszłyczki to odrazu chce mi się grilla na świeżym powietrzu :D Świetny pomysł na lżejszą wersję grillowego dania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkie, proste i bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki szaszłyk to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. Uwielbiam szaszłyki, z łososiem jeszcze nie jadłam, ale szybko nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  6. pochłonęłam takiego w czasie między jednym, a drugim mrugnięciem oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Wasze opinie :)