niedziela, 14 lipca 2013

Leniwe w indyjskim aromacie- dietetycznie

Z wczorajszego obiadu zostały leniwe, rzecz jasna zmarnować się nie mogły, więc kombinowania mojego ciąg dalszy nastąpił:). Wyszło proste i szybkie danie w aromatach indyjskich:)


Składniki:
przepis na leniwe
- kilka pieczarek
- 1 cebula
- 1/3 czerwonej papryki
- mały kawałek pora
- 2 plasterki serka topionego light
- 1 łyżeczka sosu sojowego
- przyprawa indyjska
- słodka papryka w proszku
- czosnek granulowany
- sól i pieprz do smaku

Cebulę i pora pokroiłam w piórka, paprykę w paski, a pieczarki w grubsze plastry. Warzywa dusiłam na patelni na wodzie z sosem sojowym: najpierw cebulę i pora, potem dodałam paprykę i pieczarki. Podczas duszenia doprawiłam solą, pieprzem, czosnkiem, słodką papryką i obficie posypałam przyprawą indyjską. Wszystko razem dusiłam dosłownie kilka minut, by warzywa pozostały chrupkie (dolewając wody gdy odparowała). Na koniec wrzuciłam serek topiony, odczekałam aż się rozpuści i wszystko dokładnie wymieszałam.
Na osobnej patelni teflonowej podsmażyłam z obu stron leniwe podlewając je niewielką ilością wody, by zbyt mocno nie przywierały. Gotowe leniwe obficie polałam sosem z warzywami, e voila:)

Smacznego indyjskiego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Wasze opinie :)