poniedziałek, 27 stycznia 2014

Serowy omlet z pieczarkami


Kolejne weekendowe śniadanko w wersji "jajowej". Innej na weekend w ogóle nie bierzemy pod uwagę:P

Składniki:
- 2 jajka
- 2 pieczarki
- 1 parówka
- 1 mała czerwona cebulka
- plasterek żółtego sera
- sól i pieprz do smaku
- 1 łyżka oleju

Cebulkę pokroiłam i lekko zeszkliłam na patelni używając niewielkiej ilości oleju. Parówkę pokroiłam w cienkie paseczki, dodałam do cebuli. Pieczarki pokroiłam w talarki, również dodałam do parówek. Całość lekko doprawiłam solą i pieprzem i przesmażyłam razem dosłownie przez pół minuty. Zalałam dwoma rozkłóconymi jajkami, posypałam kawałkami porwanego plasterka sera, doprawiłam solą i pieprzem. Dusiłam pod przykryciem do momentu całkowitego ścięcia się jajek.


8 komentarzy:

  1. Ale fajna wyżerka ,juz zdjęcie zachęca ,a w realu ,o matko!!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie omlety. Może ja tylko parówkę bym pominęła. Ale wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie omlety to ja uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham omlety, taki jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest faktycznie idealne niedzielne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, jajo na weekend musi być!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypasiony :D Często wcinam podobny na kolacje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj super ten omlet! Idealny na kolacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Wasze opinie :)