wtorek, 17 czerwca 2014

Żytnie tosty z tuńczykiem i awokado

A dzisiaj na śniadanie (jeśli tak w ogóle można powiedzieć, bo mój szanowny synek pozwolił mi je zrobić dopiero po godzinie 13:00:P) miałam żytnie tosty z awokado i tuńczykiem z dodatkiem świeżej bazylii. Szaleństwo...:)

Składniki:
- chleb żytni z ziarnami
- 1 dojrzałe awokado
- tuńczyk w sosie własnym
- kilka listków świeżej bazylii
- plasterek żółtego sera
- łyżeczka soku z limonki
- 2 szczypty granulowanego czosnku
- odrobina ketchupu
- sól i pieprz do smaku

Awokado obrałam, usunęłam pestkę i zgniotłam widelcem na masę w małej miseczce. Dodałam limonkę, czosnek, sól i pieprz i wszystko razem wymieszałam.
Jedną kromkę chleba wysmarowałam pastą z awokado, na drugą położyłam tuńczyka, żółty ser, listki bazylii i 2-3 krople ketchupu. Tosta złożyłam i zapiekłam w tosterze.
Na zdrowie:)


8 komentarzy:

  1. Jeszcze tuńczyka z awokado nie łączyłam ,no nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ciekawa jestem połączenia smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszĘĘĘ słyszęęęę, ale zjadłabym, bo dlaczego nie?:D buziaki dla synka, heheh;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, sama na to nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zgłodniałam! Wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :) Musze taki wkład do tostów zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tosty i jeszcze nigdy nie próbowałam ich robić z tuńczykiem :). Jestem bardzo ciekawa Twojego przepisu :). Ostatnio kupiłam na https://duka.com/pl/agd/tostery nowy opiekacz do kanapek, w którym ciągle przygotowuję sobie różne zapiekanki oraz tosty. Bardzo lubię klasyczne tosty zapiekane z serem żółtym i pieczarkami. Często podaję je na śniadanie, razem z poranną kawą :).

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Wasze opinie :)