niedziela, 14 lipca 2013

Aromatyczne mięsko na patyku- dietetycznie

Fajne, lekkie, aromatyczne i nieziemsko smakujące mięsko na patyku, z powodzeniem można je zrobić również na grillu, a majówka tuż tuż..:)

W wersji z pieczonymi ziemniaczkami:)

Składniki:
- 500 g mięsa mielonego z indyka
- 1 czerwona cebula
- 1/4 łyżeczki gałki muszkatołowej
- 1 łyżka sezamu
- 1,5- 2 łyżeczki przyprawy meksykańskiej
- 0,5 łyżeczki czosnku granulowanego
- 0,5 łyżeczki curry
- kilka listków świeżej bazylii
- kilka listków świeżej natki pietruszki

Cebulę i zioła drobno posiekałam. Wszystkie powyższe składniki dokładnie wymieszałam i odstawiłam do lodówki na 2-3 godziny do przegryzienia. Wilgotnymi dłońmi formowałam podłużne kotleciki nabijając je na patyki od szaszłyków. Na teflonowej patelni krótko je podsmażyłam z obu stron po czym piekłam na kratce w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez 25-30 minut, do mocnego zrumienienia.
Wyszły nieziemsko aromatyczne i naprawdę fajnie "dosmaczone":). Polecam!

Smacznego nabijanego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Wasze opinie :)