niedziela, 14 lipca 2013

Cheesburgerowa kanapka z kurczakiem

Kanapka dzięki połączeniu dwóch serów naprawdę przypomina w smaku cheesburgera. Jeśli zasmakowała mojemu mężowi (fanatykowi fast- food'ów) to faktycznie tak musiało być:)
Niebawem przygotuję wersję z warzywami i sosami, bo sama mam ogromną słabość do takiego żarcia:P
Opcja oczywiście dietetyczna:)

Wersja dla mojego męża- kanapka posypana dodatkowo prażoną cebulką:)

Składniki (na 2 kanapki):
- 1 duża mleczna bułka owsiana
- kawałek ugotowanego/usmażonego fileta z kurczaka (użyłam resztek z poprzedniego dnia)
- 2 plasterki sera topionego light
- 2 łyżki startego sera piórko
- 2 łyżki suszonej cebulki
- 2 łyżki posiekanego szczypiorku
- ok. 1/3 cebuli

Bułkę przekroiłam na pół, na każdej połówce ułożyłam kolejno: plaster sera topionego, posiekaną cebulę z suszoną cebulą, kawałki kurczaka i obsypałam obficie na koniec serem piórko i szczypiorkiem. Zapiekałam w piekarniku w 180 stopniach przez kilka minut- do roztopienia sera.
Ja zjadłam z ketchupem, a mąż "na sucho". Wyszły naprawdę obłędne:).

Polecam:)

1 komentarz:

Dzięki za Wasze opinie :)