niedziela, 14 lipca 2013

Filet po chłopsku faszerowany- dietetycznie


Pyszny, lekki o wędzonym aromacie...a do tego baaaaaaaardzo sycący:)
Podałam z dipem musztardowym.

Składniki:
- 1 pojedynczy filet z kurczaka
- kawałek kiełbasy drobiowej wędzonej (ok. 10 cm)
- pół cebuli
- ok. 2 łyżek posiekanego szczypiorku
- 1 plasterek sera topionego light
- przyprawa do kurczaka
- sól

Składniki na dip:
- pół kubeczka jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka musztardy kremskiej
- 0,5 łyżeczki posiekanego koperku
- szczypta soli
- szczypta słodziku

Cebulę i kiełbasę pokroiłam w drobną kosteczkę. Cebulę poddusiłam na patelni do miękkości doprawiając solą, dodałam do niej kiełbasę i podsmażyłam "na chrupko". Wszystko wymieszałam z posiekanym szczypiorkiem w miseczce, dodałam do tego pokrojony plaster serka i odstawiłam.
W filecie zrobiłam sporą kieszeń, obficie obsypałam przyprawą do kurczaka i nafaszerowałam przygotowaną wcześniej mieszanką. Otwór zamknęłam wykałaczkami.
Gotowałam na parze przez 25 minut i podałam z musztardowym dipem, którego składniki wystarczy dokładnie wymieszać.
Filet wyszedł tak duży, że nie dałam rady zjeść go w całości:)

Smacznego!

1 komentarz:

  1. tak przyrządzone mięsko uwielbiam :) przepysznie wygląda :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Wasze opinie :)