niedziela, 14 lipca 2013

Tagliatelle z bazyliową pieczarką w serze

Tagliatelle w aromatycznym bazyliowo-serowym sosie w towarzystwie pieczarek. Obiadek do zrobienia zaledwie w kilka minut, a w smaku wyszedł niebiański. Naprawdę polecam:)

Składniki (na 1 porcję):
- porcja makaronu dla 1 osoby (ja użyłam tego z serii Food&Joy- gotuje się zaledwie 3 minuty)
- 6-8 pieczarek
- 3 plasterki serka topionego light
- 2 łyżki mleczka zagęszczonego UHT 4%
- połowa pęczka świeżej bazylii (posiekana)
- sól do smaku

Nastawiłam garnek z wodą do ugotowania makaronu. Umyte pieczarki pokroiłam na mniejsze części, doprawiłam solą i lekko poddusiłam na odrobinie wody. W tym samym czasie wrzuciłam makaron na gotującą się i osoloną wodę, a do pieczarek dodałam serek, mleko i bazylię (można ewentualnie doprawić jeszcze solą)- cały czas mieszając do uzyskania jednolitego sosu. Odcedziłam makaron, dodałam go do sosu i wszystko razem dokładnie wymieszałam na małym ogniu. E voila:)
Aromat dania był powalający. Na pewno przepis przypadnie do gustu wszystkim osobom lubującym się w pesto:)

Smacznego bazyliowego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Wasze opinie :)