niedziela, 14 lipca 2013

Zapiekanki razowe z mozzarellą

Zdrowsza wersja ociekających serem zapiekanek z piekarnika. Razowa bagietka i odtłuszczone składniki, a do tego dużo przenikających się aromatów- czyli wszystko co lubię w jednym daniu:). Wyszły pyszne i mocno chrupiące:)

Składniki:
- bagietka razowa
- kiełbasa drobiowa
- kabanos drobiowy
- świeże liście bazylii
- pomidorki koktajlowe
- mozzarella light
- odrobina żółtego sera (dla sklejenia składników)
- czosnek granulowany
- suszone oregano

Piekarnik nastawiłam na 180 stopni, poszczególne składniki pokroiłam w taki sposób, by jak najwygodniej się je układało (kwestia oczywiście całkowicie dowolna).
Bagietkę pokroiłam, obsypałam obficie czosnkiem i układałam na niej kolejno: małe kawałeczki żółtego sera (dla sklejenia całości), listki bazylii, kiełbasę i kabanosy, pomidorki, a na wierzch serek mozzarella oprószony oregano. Całość zapiekałam ok. 10 minut.
Wyszła pyszna i chrupiąca kolacja, w sam raz na sobotni wieczór:)

Smacznego zapiekanego:)

1 komentarz:

Dzięki za Wasze opinie :)