niedziela, 14 lipca 2013

Zapiekanki z lekkim camembertem

A na wieczorną przekąskę zaserwowałam dziś małe zapiekanki z camembertem w roli głównej. Camembert w wersji odtłuszczonej, więc wyrzuty sumienia nieco mniejsze:)
Wyszły pyszne, aromatyczne i chrupiące:)

Składniki:
- chleb razowy
- kiełbasa/wędlina drobiowa
- ser Camembert President lekki (12% tłuszczu)
- ser Ceko Piórko (4% tłuszczu)
- świeży i granulowany czosnek
- świeża bazylia

Kromki chleba przekroiłam po przekątnej, by tworzyły trójkąty i natarłam je świeżym czosnkiem. Układałam na nich kolejno: kiełbaskę/wędlinę drobiową, serek camembert oraz starty ser piórko. Całość oprószyłam granulowanym czosnkiem i obsypałam posiekaną bazylią.
Zapiekałam w 225 stopniach przez ok. 10 minut.

Smacznego chrupiącego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za Wasze opinie :)