piątek, 30 sierpnia 2013

Sałatka brokułowa z boczkiem i fetą



Fajna sałatka na imprezę i do pracy, która wyszła mi tak smaczna całkowicie z przypadku:)
Składniki:
- 2 brokuły
- 1 ser feta w kostce
- 0,5 kg wędzonego boczku
- 4-5 ugotowanych na twardo jajek
- puszka konserwowej kukurydzy
- 2-3 łyżki majonezu (polecam Kielecki)
- ewentualnie można dodać 2 łyżki jogurtu naturalnego
- sól i pieprz do smaku

Brokuły ugotowałam na pół-twardo w lekko osolonej wodzie (niestety mniejsze kawałki ugotowały się do miękkości dlatego sałatka trochę się rozciapała). Boczek pokroiłam w cienkie słupki i mocno wysmażyłam na patelni, dosłownie na chrupki. Ser pokroiłam w małą kostkę, jajka w większe kawałki a kukurydzę opłukałam pod bieżącą wodą.
Wszystkie składniki wystarczy dokładnie wymieszać z majonezem, ewentualnie doprawić na koniec solą i pieprzem.

2 komentarze:

Dzięki za Wasze opinie :)